Så skört...

Så skört... - Hej kompis Dela enkla tips till våra vänner, I artikeln du läste denna gång med titeln Så skört..., Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel allmänna, Artikel dagliga, Artikel De senaste tipsen, Artikel hälsa, Artikel tekniker, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Så skört...
länk : Så skört...

Läs också


Så skört...

För ett par dagar sedan fick min sambo ett samtal från en vän. Dödsfall. En gemensam barndomsvän. En olycka på arbetet. Chock. 42 år gammal. Fru. Två barn. Startat eget för ett par månader sedan. Lycklig. Framtiden ljus. Plötsligt. Oförklarligt. Borta.


Vi påminns om hur skört livet är. På en sekund kan allt förändras. Aldrig mer bli sig likt. Jag känner deras smärta. Den blir i stunden min. Bär omkring på den. Det kunde varit vi. Jag ber min sambo Dan vara försiktig på jobbet. Varje dag. Jag har känt en oro. Så konstigt. Nu hände det. I vår närhet.

Allt ställs på sin spets. Vi pratar. Om det som känns overkligt. Allt blir i jämförelse så trivialt. Oviktigt. 
Det man håller på med. Är det tillräckligt. Vad är viktigt? 

Vi pratar om närvaro. Leva mer i stunden. Vara här och nu. Inte sen. 


'Realize deeply that the present moment is all you ever have'- Eckhart Tolle



//Tina




således artikel Så skört...

det är alla artiklar Så skört... Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Så skört... adressen https://delaenkla.blogspot.com/2018/12/sa-skort.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Så skört..."

Skicka en kommentar