Glad Alla Hjärtans...

Glad Alla Hjärtans... - Hej kompis Dela enkla tips till våra vänner, I artikeln du läste denna gång med titeln Glad Alla Hjärtans..., Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel allmänna, Artikel dagliga, Artikel De senaste tipsen, Artikel hälsa, Artikel tekniker, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Glad Alla Hjärtans...
länk : Glad Alla Hjärtans...

Läs också


Glad Alla Hjärtans...

En riktigt Glad Alla Hjärtans till er fina läsare som kikar in här idag!

Här vaknade jag upp med kristallsjukan tydligen. Yr har jag känt mig många gånger men det här var något helt annat. Skulle resa mig ur sängen då rummet plötsligt började snurra kraftigt. Som efter att ha åkt karusell. På väg till toaletten fick jag sätta mig på golvet i köket en stund. Obehagligt. Någon som haft? 

Fick en tid på vårdcentralen i eftermiddag(sjukrådgivningen tyckte jag skulle vända mig dit för bedömning), men ska i de allra flesta fall gå över av sig själv. Tolkar det mest som om min kropp fortfarande lider sviterna av för mycket stress trots att jag tycker mig ha försökt b a l a n s e r a upp detta på sistone. Men mycket tydligare signaler från kroppen än så här kan det väl knappast ändå bli. 

Alla mina hjärtan går idag till min klippa och stora stöd i livet- Dan  
Bild:Komma hem



Hoppas ni får en finfin dag! 


//Tina  




således artikel Glad Alla Hjärtans...

det är alla artiklar Glad Alla Hjärtans... Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Glad Alla Hjärtans... adressen https://delaenkla.blogspot.com/2019/02/glad-alla-hjartans.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Glad Alla Hjärtans..."

Skicka en kommentar