Målsättning Februari...

Målsättning Februari... - Hej kompis Dela enkla tips till våra vänner, I artikeln du läste denna gång med titeln Målsättning Februari..., Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel allmänna, Artikel dagliga, Artikel De senaste tipsen, Artikel hälsa, Artikel tekniker, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Målsättning Februari...
länk : Målsättning Februari...

Läs också


Målsättning Februari...

Ett ryck i kylskåp och skafferi sen inget mer. Köket ropar mitt namn dagligen och vill bli både städat och rensat. Det har gått trögt med det mesta under årets första månad men nu känner jag mig lite mer pepp igen. Vi har ett relativt stort kök med mycket skåp och lådor och normalt sett brukar jag köra allt i ett race men känner att det varken finns tid eller ork till det just nu då vi samtidigt håller på med renovering av arbetsrummet. 

Komma hem

Den här gången får det helt enkelt bli ett skåp och en låda i taget. Och för att göra det lite mer motiverande har jag fotograferat hela köket och skrivit ut på papper så att jag kan dra ett rött kryss över de skåp och lådor som blir klara efter hand. Det syns då mer konkret att det faktiskt händer något och går framåt även om det stundvis kan kännas oändligt.

Under Februari har vi även tid bokad för inlämning av lite möbler och prylar på auktion. Det ska bli s å skönt att bli av med dem. Källaren är mer rensad nu än den varit på många år och med några saker till som försvinner blir det ännu mer tomma utrymmen. Dock har ju en del istället flyttat upp i vindsgarderoben efter lilla incidenten här och jag behöver gå igenom det framöver, för så som det ser ut nu vill jag i n t e ha det.

Men först ut projekt kök. Det står verkligen i vägen för allt annat jag vill göra så fullt fokus där nu under de kommande veckorna.


//Tina




således artikel Målsättning Februari...

det är alla artiklar Målsättning Februari... Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Målsättning Februari... adressen https://delaenkla.blogspot.com/2019/02/malsattning-februari.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Målsättning Februari..."

Skicka en kommentar