Köket står i min väg...

Köket står i min väg... - Hej kompis Dela enkla tips till våra vänner, I artikeln du läste denna gång med titeln Köket står i min väg..., Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel allmänna, Artikel dagliga, Artikel De senaste tipsen, Artikel hälsa, Artikel tekniker, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Köket står i min väg...
länk : Köket står i min väg...

Läs också


Köket står i min väg...

Jag är inte klar i köket ä n n u. Två skåp och socklarna är kvar plus kylskåpet som jag vill dra fram och dammsuga bakom. Jag har haft så himla svårt att avsluta och göra klart

Det hela känns oändligt segt här nu och står dessutom i vägen för att allt annat jag vill ta itu med här hemma, vilket gör det hela bara ännu mer konstigt. Jag riktigt längtar efter att t ex få röja upp i vindsgarderoben som tynger och stressar mig. Jag behöver även sätta mig ned med deklarationen för den hänger också som ett stort svart moln över mig. Hur svårt kan det egentligen vara? Ibland blir jag tokig på mig själv och min förmåga att prokrastinera. 

Komma hem

Lite så är läget här just nu men snart är jag i alla fall tillbaka igen med ett inlägg om månadens inköp. Det har (tyvärr) blivit en hel del inköp under Mars som först såg ut att bli en köpfri månad. Hur konstigt som helst hur snabbt det kan vända när man helt plötsligt och oplanerat befinner sig mitt i smeten på IKEA, har en armatur som börjat osa bränt, en slutkörd grill och ett ha- begär efter en specifik sak som inte längre gick att tygla. Gaah!


//Tina




således artikel Köket står i min väg...

det är alla artiklar Köket står i min väg... Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Köket står i min väg... adressen https://delaenkla.blogspot.com/2019/03/koket-star-i-min-vag.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Köket står i min väg..."

Skicka en kommentar