Glänta på dörren till ett Enklare Liv...

Glänta på dörren till ett Enklare Liv... - Hej kompis Dela enkla tips till våra vänner, I artikeln du läste denna gång med titeln Glänta på dörren till ett Enklare Liv..., Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel allmänna, Artikel dagliga, Artikel De senaste tipsen, Artikel hälsa, Artikel tekniker, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Glänta på dörren till ett Enklare Liv...
länk : Glänta på dörren till ett Enklare Liv...

Läs också


Glänta på dörren till ett Enklare Liv...

En morgon sköljde det över mig, insikten om att när jag rensat klart i vindsgarderoben kan jag för första gången sedan den här resan startade någon gång under 2015 börja glänta på dörren till ett enklare liv. Efter vindsgarderoben är rensad finns det inte längre några gömmor eller platser med kaos och överflöd. Ingen stökig källare eller ett fyllt förråd. Tanken är nästan mer skrämmande än spännande. Vad händer sedan? När man liksom inte bara kan börja glänta in utan är där mitt uppe i enkelheten. När det inte längre finns något mer att skala av?

Komma hem

Jag har haft det på känn men inte förstått hur nära vi faktiskt är nu. Allt detta rensande månad ut och månad in under de senaste fyra åren har börjat ge alltmer tydliga resultat. Men att vi ens kunde samla på oss så mycket möbler och prylar ihop är för mig fortfarande ett mysterium. Mest chockad är jag nog över all denna inredning som ackumulerats genom åren och som också har varit det svåraste för mig att reducera ner och rensa bort.  

Aldrig mer. Aldrig igen. Jag ser det framför mig nu. Det enkla livet. Jag har det inom räckhåll.     


//Tina




således artikel Glänta på dörren till ett Enklare Liv...

det är alla artiklar Glänta på dörren till ett Enklare Liv... Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Glänta på dörren till ett Enklare Liv... adressen https://delaenkla.blogspot.com/2019/04/glanta-pa-dorren-till-ett-enklare-liv.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Glänta på dörren till ett Enklare Liv..."

Skicka en kommentar