Allt i den här...

Allt i den här... - Hej kompis Dela enkla tips till våra vänner, I artikeln du läste denna gång med titeln Allt i den här..., Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel allmänna, Artikel dagliga, Artikel De senaste tipsen, Artikel hälsa, Artikel tekniker, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Allt i den här...
länk : Allt i den här...

Läs också


Allt i den här...

I den här byrån från IKEA vill jag få plats med a l l a textilier såsom sängkläder, handdukar, kläder, kuddfodral, plädar, möbelklädslar, tyger. osv. Det är en rejäl byrå men för mig är det här en mycket begränsad förvaring då jag tidigare förvarat en del av det i vindsgarderoben och ändå lyckats fylla byrån.  

Komma hem

Påslakan har vi reducerat ner till två uppsättningar bestående av 4 enkelpåslakan, 4 örngott och 2 underlakan. Fungerar utmärkt. Vi har även ett stort dubbelpåslakan med 2 st örngott som jag bäddar med ovanpå det andra.

När det kommer till handdukar och badlakan har vi två kompletta set bestående av 4 badlakan, 8 handdukar, 2 gästhanddukar. Utöver detta finns även 2 st stora strandbadlakan, 4 handdukar och 2 st gästhanddukar. I regel tvättar jag all frotté och hänger upp igen i samband med städningen varje vecka, men det händer att det inte sker i ett svep och då behöver det finnas extra badlakan och handdukar till hands. Funderar på om vi skulle satsa på ett set och sedan använda strandbadlakanen vid behov tillsammans med ett par extra handdukar, eller också rensa bort dessa och spara två hela set.

Vidare jobbar jag på med att reducera ner antalet kuddfodral och plädar. Det här är ett område jag ofta kör fast i men ska allt få plats behöver jag gå hårt fram och befria mig själv från denna låsning.

När det kommer till kläder förvaras i byrån säsongsplagg som för tillfället inte är i bruk. Något enstaka tillhör min sambo såsom badshorts och några tunnare sommarbyxor men huvudsakligen är det mina kläder. Det finns en del plagg som inte passar men som jag sparat i hopp om att de ska göra det igen. De planerar jag nu att packa ner i en låda tills vidare, ställa undan i vindsgarderoben och ta beslut om längre fram.


//Tina




således artikel Allt i den här...

det är alla artiklar Allt i den här... Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Allt i den här... adressen https://delaenkla.blogspot.com/2019/04/allt-i-den-har.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Allt i den här..."

Skicka en kommentar